Läger...läger... läger...

Hej hej...

Har inte hunnit skriva någonting alls nu...
Förra veckan var det läger i Landvetter och den här veckan på hemmaplan.
Men nu har vi legat på stranden på förmiddagarna och myst!
ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!

=O)

Nelly har lärt sig att vinka nu...
Hon är väldigt bestämd när hon ska göra något och mycket mer självständig!
Hon tar gärna en sväng i gåstolen in i arbetsrummet och river i lådorna eller in på hennes rum och river ner allt under skötbordet eller allt i två nedersta lådorna i garderoben!

Nästa vecka drar vi till Sthlm och sedan LULEÅ för BRÖLLOP!!
Ska bli sååååååååååååååååå kul!

Kommentarer
Postat av: Bruden to be

Hjälp gumsan! Jag gifter mig nästa vecka!!!!!! Är så nervös!! Åker ni SAS upp eller?
Kraaaam

2007-08-08 @ 13:08:07
Postat av: Maria

Hej på dig! Vilka dagar e ni i Stockholm? Hinner ni ses nåt? Skulle vart himla kul! Mina föräldrar kommer upp, och sen har vi dop på lördagen, när ni ska på bröllop. Jag e ledig tisdag em, kan ni då??? Kram

2007-08-08 @ 22:33:14
Postat av: Ellis

Hej Bruden!!!
Ja, det ska bli såååååååååååååååå skoj!!!!!!
Längtar!!!
Hej Maria!
Ja vi kommer nog upp tisdag em så det skulle vi kunna göra! Hade varit supermysigt!!! =O)
Vi kan väl höras av via telefon för jag är inte inne så mycket på internet! Hoppas ni har det bra!

2007-08-09 @ 15:32:01
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se
Postat av: Maria

Hej igen! Oj, glömde ju att jag o Fredrik har vår 3 årsdag nästa tisdag, och han har tagit semester hela dan för att vi ska hitta på ngt. Men vi kan ju höras iaf och se om ni e i närheten : ) Kram

2007-08-09 @ 19:33:32
Postat av: Ellis

Ja, vi hörs av!!!
Kramar

2007-08-10 @ 15:33:27
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0