Tillbaka!!!

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!

Papsen och Nelly kom och hämtade upp mig hos Systeryster!
Nelly bara tittade på mig och sträckte försiktigt ut armarna!
SÅ MYSIGT!!!!!!!!!!!!!

Åh det var nog sista gången jag åker ifrån henne så länge!!!
Hon får helt enkelt följa med nästa resa.
Självklart saknade jag papsen oxå...
Nellys hår hade vuxit jättemycket kändes det som hi hi

Kan inte berätta mer om resan tyvärr... det får jag återkomma med...
men titta på tv3 till hösten!!!
Bilder kommer oxå senare!

Nelly har börjat bli lite mammig nu... och hon e så söt när hon är arg...
för då kan hon skrika "MAMMA" riktigt bra!
Och hon går så himla bra nu,
man får bara hålla i henne i en hand för med den andra ska hon röra på allt!
Hon har stått helt själv i 1 minut nu och tagit några steg helt själv.
Men hon vågar inte riktigt lita på sig själv ännu.
Hon e så söt... för när hon är koncentrerad på något glömmer hon av att hon inte har stöd! hi hi

Här är Nelly i en bamse klänning som hon fick av farmor!
image196
Köpte ett par pippi skor på resan! Ska fota dom någon dag!





Kommentarer
Postat av: Lissan

OJ vad det går undan med Nelly!! Å håret HAR verkligen vuxit - det tycker jag med! =)
Vaddå TV3? Vad har du nu kokat ihop? Blir ju nyfiken massor!!!
Kramis å välkommen hem!

2007-07-31 @ 23:15:23
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Hej! Ha ha ja, jag får nog klippa Nellys lugg en gång till!!! =O)
Ja, Min syster är med i "Ensam mamma söker" det är som "bonde söker fru" fast med ensamma mammor. =O)
Var med på en resa och hjälpte henne passa hennes 4 grabbar när hon dejtade de två sista! =O)
Tack! Kram

2007-08-01 @ 22:48:01
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se
Postat av: Anna H

Ja hon är så söt när hon går... hon tulta runt på p o p:s gräsmatta i söndags när vi va där.. hon är ju helt bedårande.. och så söt när hon vinkar hej då!! man smälter ju!! hoppasni hadede bra veckan när ni var borta kramar Anna

2007-08-07 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0