....

Härligt att vara mammaledig!!!

Jag o Nelly kom iväg till stan lite senare än tänkt men det gjorde inget.

Lämnade tillbaka en klänning på Zara... den satt inte så bra...Strosade lite...
Hittade ÄNTLIGEN hårspännen till Nelly med kardborreband!!!
Så himla söta... ska visa er så fort jag kan lägga ut bilder igen!!!

Sen träffade vi Malin... lika chic som vanligt!!! *ler* Och Nelly verkligen sken upp när hon såg Malin!!!
ja, man har ju verkligen hamnat i "mammaträsket" Jag är verkligen ingen trendmamma utan går helst i myskläder och PLATTA skor... fattar ni??? Platta skor... ha ha Fast en liten klack hade jag faktiskt idag hi hi
Det blev en lite lyxigare lunch på Pasta Etc...mums... med skaldjur... Malin tog ett glas rött vin till maten och åhhhhhhhhh vad sugen jag blev... men men
Kanske tar mig ett glas senare när jag kryper ner i ett varmt skumbad med levande ljus?!

Sen åkte vi förbi Lissan & Olivia!
Barn älskar ju andra barn så det var härliga leenden när vi klev in hos Lissan & Olivia... men sen började Nellys humör ändras... men hon var lite övertrött... hade inte sovit så mycket för det hände en massa spännande saker hela dagen. Olivia var ju såååååå söt! Och sitta kunde hon oxå!!! Snart kryper hon... för sitta still kunde hon inte ha ha
Nelly fick välling i vagnen innan vi gick... sen somnade hon innan vi hann ut på motorvägen!!! Och hon sussar fortfarande trots att det ösregna när jag bar in henne. Och jag blir helt tårögd när jag tittar på henne... så himla söt när hon sover... för ett ögonblick var hon så himla lik sig själv när hon var nyfödd... då blidde det några tårar!

Nä nu ska jag nog krypa ner i badet...
=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0