Äntligen...

får jag uppdatera bloggen... har inte kunnat eftersom jag inte ville avslöja vad som skulle hända i helgen!
Vi har nämligen varit i Sthlm hela helgen... Jag på möhippa, J med kompisar och Nelly med farmor,farfar,faster & J.

Vi drog direkt efter jobbet i torsdags... var lite purken i bilen ett tag efter flera timmar på jobbet, och för att jag glömt hälften av grejerna jag skulle ha med mig... I familjen H ska allt nämligen gå ganska fort. =O)

Men allt gick bra och vi var framme vid 23-tiden. Nelly sken upp som en sol när hon träffade farmor och farfar.
Finns ingen som kan få Nelly att skratta som farfar ha ha
Och dom gör små gulliga ljud tillsammans ´hi hi eller tja... små o små ljud... snarare STORA ljud!!!
Vi tog med gåstolen så den har hon förts fram i med en väldans fart... farmor fick ta bort allt inom räckhåll. Gardinerna hängde fint uppe på gardinstången lååååångt ifrån Nelly!

Under fredagen hann vi med shopping i city och fika med Jakke. Då om faster förbi och gjorde oss sällskap.
Åhhh tycker verkligen sååååååå mycket om Stockholm!!!! =O)
På kvällen blev det grekisk afton med framor,farfar,faster,J och gammel farmor Ingrid.
Nelly fick en jättefin röd klänning ifrån Indien av faster som nyss kommit hem. Ska lägga in bild senare =O)

244832-118244832-116244832-114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0