Lördagen...

Nelly vaknade som vanligt 05:30... men den här morgonen kunde vi ligga kvar lite till för farmor & farfar tog Nelly. Så vi klev upp vid 7-tiden istället. Det var ett tufft schema under dagen... skulle vara på plats 11.20 vid St Eriksplan för att möta upp de andra som skulle vara med på möhippan. Och jag var ju bara "tvungen" att köpa ett par skor till kvällen så 09.00 var man helt färdigsminkad för att vid 10.00 stå och vänta utanför skoaffärerna...

Det var hur goa tjejer som helst jag mötte upp... Kände ju bara 2 innan + bruden såklart... Men shit vad skoj jag hade!!! Vi överraskade N när hon var på väg till jobbet... VILKEN MIN!!! ha ha Hon blev totalt överraskad!
Och GLAD!!! Och hon grät... ha ha

Sen fick hon göra i ordning sig...
vi åt en jättegod sallad och en massa skumpa!! 
Sen åkte vi buss, inte en liten buss utan en STOR buss, ha ha till en inspelningstudie där hon fick spela in en låt.
Vi filmade henne hela dagen...
vi käkade jättegod middag på kvällen och drack en massa vin...
sen blev det partaj på stan...

kl.02.00 var jag helt slut!!! Så då träffade jag på J och äkte hemåt.
Man e ju inte van vid festande nu när man har en liten skrolla!!!!
=O)
TACK ALLA SOM VAR MED PÅ MÖHIPPAN FÖR EN JÄTTEROLIG KVÄLL!!!

244832-119244832-112

image121


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej där Eleonore! En liten fågel tipsade mig om din blogg ;)
Tack själv för i helgen, verkligen jättetrevligt att träffa dig! Nu får du planera in fler partyresor till Sthlm! ;)
Är det du som har skickat CD-skiva med bilder till mig? Isf, tack så mycket! Jättefina bilder! :)

2007-06-14 @ 18:52:33
Postat av: Ellis

Hej Ulrika!
Ja, det var jag... ha ha hade så himla bråttom att jag glömde skriva en lapp och lägga med!!! hi hi
Klart det blir fler partyresor till Sthlm! =O)
Kramar

2007-06-15 @ 09:03:59
Postat av: Ulrika

Jag gissade det! :) Tack så jättemycket! Detär ordning på dig!
Vi ser fram emot fler resor.. :) Om vi inte ses innan så ses vi i världsmetropolen, vårt lands hufvudstad och vår hemstad i augusti :P
Malin hälsar här.

2007-06-17 @ 21:17:18
Postat av: Bruden

Hej gumsan!! Tack själv för en oförglömlig dag/kväll!! Jag är så glad att jag har er alla som vänner! Roligt med lite bilder...jag har ju inte fått se så mycket än ahha kanske lika bra??
Nelly är oooootttttrrrrrrrrrroligt göllig! Ge henne en stooor kram från mig!
/Bruden

2007-06-17 @ 22:56:44
URL: http://sweetfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0