Lördagen...

Steg upp 05.47.... med Nelly....
Var så himla trött så jag la mig med en filt på soffan medans Nelly lekte på golvet bredvid en stund!
Lyssnade lite grann på musikförslag som vi har gått igenom till nästa säsong!

Sen vid 8,30 kröp vi båda ner bredvid papsen i sängen och sussade ända tills 09,30
Så MYSIGT!!!

Det hade ösregnat på förmiddagen men nu såg det ut att bli bättre så jag o Nelly tog en sväng till "mini city" där vi träffade moster,mormor & morfar. Blev lite shopping,ceasar sallad & cappucino sen hem igen!
Underbart väder!!! Vi grillade och satt ute och åt alla tre!!! Premiär att Nelly var med och åt grillat! hi hi

 innan vi skulle åka....

 i bilen på väg till "mini city"


 På hemvägen...

När kvällen närmade sig tog jag med mig Nelly på en promenad till havet...
Behövde lite inspiration innan jag skulle klippa musik!
Och på hemvägen visste jag precis hur jag ville ha det! Tack underbara havsutsikt! ha ha

Klicka om du vill göra bilderna större


Vid hamnen...  vid badplatsen.... satt kvar en stund och lyssnade på musiken...



på väg hemåt igen i solnedgången...

Kommentarer
Postat av: Lissan

Aaah vad härligt! Vill oxå bo vid havet!! Skönt att du bestämt dig med musiken... blev det de som jag fick lyssna på?

2007-06-03 @ 23:26:08
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Ellis

Ja, till korta! Men nu lyssnade jag på långa... hi hi Har 3 förslag som jag ska välja mellan... =O)

2007-06-04 @ 07:58:16
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0