Skulle bara...

.. in till minicity för att ta en fika med moster Pernilla, Patrik o Mathilda.
Det blev lite mer än så... hittade ett par billiga skor för 200:- oj då!!!
=O)

Sen åkte vi och hälsade på gammel morfar Torsten... Han blev så glad att se Nelly! Vi stannade en timme ungefär sen blev Nelly lite rastlös och jag lite hesare (Han hör nästan ingenting)

På hemvägen ringde jag min gamla klasskompis och hennes Simon 14 mån... så vi stannade till där och blev kvar i tre timmar! De har precis flyttat in i ett hus med en gård och HUR MYCKET MARK SOM HELST!!!
Helt underbart!!! Massa ängar!!!
Hon är silversmed så jag hittade en massa fina smycken jag vill beställa!!!
=O)

Men ännu en dag som Nelly blir övertrött och inte riktigt kommer till ro... Att jag inte lär mig... till slut åkte vi hem och jag hann bara spänna fast henne i stolen så somnade hon! ha ha

Nu springer hon av sig i sin gåstol innan det blir dags att somna för natten!

=O)

Kommentarer
Postat av: Evalinda

Hej Ellinor! Hur har ni det? Har tittat igenom bilderna nu på Nelly och hon är ju Jonas upp i dagen. Jag vill gärna komma ner när även du är hemma så jag får träffa hela familjen. Men vi kan väl höras på msn och bestämma? Har Jonas msn också? Stor kram till er!!!

2007-07-01 @ 16:15:56
URL: http://www.evalinda.se
Postat av: Ellis

Hej!
Är inte inne på msn så mycket.. nä han har inte det tyvärr... men han kollar sin mail ganska ofta!!! Är borta hela v. 30... halvt v.31! =O)
Kramar

2007-07-01 @ 20:52:32
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0