Söndagen...

Idag vaknade Nelly som vanligt strax innan 6... Papsen tog henne så jag fick sova ut till 8.
Sen åkte vi till mina föräldrars lilla sommartorp mitt ute i skogen. Där har vi syskon varit sen vi var små.
En 200 år gammal stuga... men det är lugnt och skönt... mobiltelefonerna funkar inte... finns ingen tv...

Så här var vi hela dagen...

244832-94244832-93


Sen kom vi hem på eftermiddagen och grillade lite kött...
Nelly satt och lekte i hennes favorit "sköldis"
Där kommer hon nog tillbringa sommaren ha ha

Det lilla risgrynet syns i underkäken... hi hi
244832-96244832-95

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hahaaa - vad gott hon sitter där i!

2007-06-03 @ 23:26:43
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Maria

Gud va mysiga bilder!!! Här hemma är det fullt upp, Elliott bestämmer vad man ska göra på dagarna men mest är det bara sitta och ligga och amma. Han är supermysig, men jag ser ändå fram emot han blir lite större så man kan aktivera oss lite mer : )
Kram sålänge

2007-06-05 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0