tidig morgon...

Nelly stökade och bökade igår kväll... ville inte sova... till slut fick jag henne att somna... trodde jag... då började hon rulla åt båda hållen i SÖMNEN!!! Till slut vaknade hon mer o mer så jag fick lägga mig bakom henne så hon inte kunde rulla mer... och efter 20 försök somnade hon om igen!

Och vaknade 05:37 Pust... Hon borde ju vara dödstrött!!! Men Papsen gick upp med henne så nu sover de båda en stund och jag ska iväg till jobbet. Synd att jobba en sån här fin dag men men...

=O)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!! Ja det var typiskt att vi kom just när ni skulle möta Nette. Jag såg att ni hade ngt på G så jag vågade inte springa över gatan om jag skulle hamnat mitt i heller.. Och det var nog tur :)
Hoppas ni hade det bra uppe i Sto iaf! Kram sålänge från oss!

2007-06-11 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0