Tisdag:

Oj oj oj...

Igår kväll när jag kom hem ifrån träningen så möttes jag av en storgråtande Nelly.
Hon hade blivit förkyld så hon skrek varje gång J lade ner henne...
Men ingen feber var det så det blev nässpray... lite mys i soffan... och sova bredvid mamsen hela natten!
J fick sova på soffan hihi
Nelly vaknade flera gånger... och det e inte lätt att ge nässpray till henne. Får nog gå och köpa näsdroppar oxå
Hon vaknade kl. 06 men J tog upp henne så jag fick sova till 08 sen bytte vi... men jag tror inte J var glad på mig...

Ikväll blir det middag med en massa gamla surprajsare! Ska bli jättekul!! Tar med mig Nelly för J ska på möte.
Sen blir det direkt till träning...

=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0