Vilken kväll!!!

Jag, Nelly, Emma och Mimmi var på en lite shopping tur i stan innan vi skulle möta upp surprajsarna på Hard Rock Cafe.
Hamnade på Zara såklart och rea hade de... Det blev 2 linnen 1 top till Nelly och en klänning till mig...
Sen fick vi väldans bråttom... Hade parkerat i Nordstan så vi skulle flytta bilen till P huset på Avenyn istället...
Men vi kom bara 10 min för sent till Hard Rock...
=O)

Det var SKITKUL att se allihopa!!!
Nelly fick oxå vara med... Typ 10 barnvakter till henne ha ha .Men för att vara lite förkyld och trött så var hon på toppenhumör!
Jag och Emma hade bråttom till träningen efteråt så vi hann bara säga hej och snacka lite.

Men så här såg de ut...

                 

Åh sen då....
Något bara jag och Emma kan råka ut för!!!
Vi stod parkerade i P-Huset...
På väg tillbaka betalade jag min biljett men på något sett "försvann" biljetten på vägen till bilen eller så råkade jag glömma att ta med den när jag betalat... Hur som helst ,det upptäckte jag när vi skulle igenom bommarna!
Så det var bara att backa tillbaka... Vi sprang tillbaka...letade och letade... Då hade antagligen den efteråt snott den för att slippa betal grrr.... Emma hade råkat ut för detta "tidigare" så hon tog tag i det och stoppade en bil och förklarade att om han körde fram till bommen och tog en ny biljett... så kunde han sedan backa tillbaka och köra fram igen för att sedan ta sin biljett.... Javisst sa han... Men när bommen öppnades så väntade han en liten stund sen var det gasen i botten och struntade helt i Emma... VILKEN TYP!!! Men vad kul vi hade ha ha
Så det blev att ta ut en "förlust biljett" som kostade 300:-!!!!!!!!!!!!!!!! =O(
Men jag betalade med visa kort båda gångerna så jag ska ringa och se vad de kan göra... Jag hade ju betalt!!!
Så till slut kom vi 10 för sent till träningen...

På vägen hem pratade vi om att synen försämrats för oss båda när jag plötsligt ser VÄRLDENS JÄTTEPÖL (det ösregnade) och släpper gasen...grabbar tag i ratten stenhårt och ropar till Emma "HÅLL I DIG"... 1 sekund senare förstod jag att det bara var en ljusare parti asfalt!!!

ja ja... Skit vad vi asgarvade!!!

Kommentarer
Postat av: Soffi

Åh va roligt det var att se er och att få leka lite med sötis Nelly!
Kram kram

2007-06-27 @ 13:39:08
Postat av: Lissan

Hahaha vad jag skrattade när jag läste om P-incidenten! Kul å ser er igår! Snälla Elle, kan inte du maila mig dina bilder från igår...min mobilkamera funkade inte så bra därinne i det dunkla ljuset.. =)

2007-06-27 @ 16:41:35
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Mallis

haha shit, vilken grej...hoppas verkligen du får tillbaka pengarna!
Tur ni bor på landet där det inte finns ngra dumma automater!! =)
ah, va gulligt, nu såg jag stolen o förstod!! tack!!
Hmmm, hade så gärna velat vara med!!
Ha d toppen, kram

2007-06-29 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0