orolig natt....

Igår var jag på middag med Seaside!
Så himla kul att träffa alla tjejerna!
Jonas hade det lite tuffare =O) Nelly var övertrött och har varit lite svår att somna på kvällen det sista.
Hon har svårt att komma till ro men Jonas e världens bästa pappa så han fixar allt!
Men när kl. var 02.00 fick hon komma in till oss och sova tryggt emellan mamsen o papsen!

Nelly är inte bara lik Jonas på utseendet! Utan även i hur hon är...
De snurrar och vrider och bökar som bara den i sängen!
Man får vara glad om man får plats på kanten!!!

Men idag fick jag sovmorgon!!! =O)
(och då pratar vi om till 08.00)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hi, hi, känner igen det där... själv har jag en som vägrar inse att han ligger på "min" sida sägen och jag får knö ihop mig i kanten. Mellan oss kommer inte någon bebis få plats ;)

2007-05-26 @ 10:01:20
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se
Postat av: Lissan

Hahaha! Känner igen det där med stökande i sängen, jag har oxå 2 sånna peoples i min säng - på morgonen iaf! ; )

2007-05-26 @ 11:17:15
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0