Romantisk kväll!!!!

Igår när jag kom hem ifrån jobbet gosade jag lite med Nelly sen hopp i soffan och satt förväntansfull framför tv:n, För Min syster ska vara med i "singelmamma söker" =O)
Men så sa det bara "poff" så var strömmen borta....
3 timmar senare var den forfarande borta!!!
Så J tände en brasa och jag stearinljus... så mysigt så...


Och eftersom vi inte hade något att göra så blev det att vi rotade fram fotografier m.m...
Började för 3 månader sen med ett album till Nelly... så jag fortsatte där jag slutade!



Den sista bilden är alla "grattis på dopdagen" kort som jag satt ihop...
Kommer att göra ett kollage till med korten vi fick vid hemkomsten!
=O)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Vilket JÄTTEFINT album du gjort till/om Nelly! Jag har oxå STORA planer på att göra ett sådant till/om Olivia. Har tänkt gå en scrappingkurs efetr sommaren kanske..om du är sugen får du gärna haka på! Fast du verkar redan väldigt dukitg på det där ser jag ; )
Jag är avundsjuk på er brasa....!! =)

2007-05-25 @ 11:49:06
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Carina

Hej på er!
Vilken fin sida du har skaffat dig! Va du e duktig :-)
Ska bli kul å följa er!
Jag hör av mig när min lilla älskling har kommit till världen :-)
Hälsa jonas!
Kram!

2007-05-25 @ 20:22:54
Postat av: Ellis

Hej Carina!
Åh vad spännande... Hoppas allt går bra!
Lycka till!Massa kramar

2007-05-25 @ 22:39:56
URL: http://www.EllisochNelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0