Seaside...

Idag har det varit inventering på Ica för tjejerna!!!

De jobbar lika hårt som vanligt för att samla ihop slantar till säsongen!!!
Det roligaste är att möta dom när de kommer med ett jätteleende... 
Men det är ju för något kul så.... =O)
Jag vet ju hur det är... 

Det är något speciellt med teamåkning... jag vet inte vad det är... det går liksom inte att förklara...man är liksom fast... även om man slutar... Jonas undrar alltid hur det kommer sig att jag ofta ska åka och titta på Surprise när det tränar... Det är nog bara "vi" som förstår... vi som har åkt teamåkning... 
Det är nog den stora sammanhållningen som man får i laget.
Det är vi Svenskar bra på!!!

Seaside... Ni är världens goaste tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bättre lagstämning är svår att uppnå men det blir mitt stora mål den här säsongen!!!

Sov gott nu efter en hård arbetasdag (kväll)

Kramar
 
=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0