Trötter...

Ja, har inte kunnat skriva så mycket för jag har jobbat i 3 dagar...
Gör lite ont i hjärtat att vara ifrån Nelly men hon har ju världens bästa pappa som tur e!
Igår var det väckning 05:08 men då fick Nelly krypa ner hos mig och somna om... tills 06.00 Thjihooo!
Hann med en lång frukost tillsammans och ett bad för mig faktiskt innan det var dags för jobb!

I natt vaknade hon 03:11 eller rättare sagt då vaknade vi av att hon låg och pratade... Har ingen aning hur länge hon legat vaken för när jag kom in till henne låg hon på tvären och sög på tossingarna.
Klarvaken som hon var fick hon sova hos mig ända fram till 05:30...........PUST!!!
Hon var som en SOLSTRÅLE, jättepigg och såååååå söt så det gick bara inte att somna om henne.
Så vi gick upp...
Nu sitter hon här på filten och babblar... testar lite ljud och är väldigt koncentrerad på vissa leksaker.
Hon har börjat säga da-da mer!!! Längtar till ma-ma hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0