Fredagen...

I fredagskväll åkte jag in till stan för att träffa L och I.
På vägen in fick jag lite flashbacks...
så jag började fundera vidare på hur mitt liv ser ut nu och hur det såg ut för tre år sen.
Det var lite kul... hi hi


En Fredag för 3 år sen:                                                              En Fredag nu:

Uppstigning så sent som möjlig!           Uppstigning 06.06 jippiiiiii
Helst efter 10.00 så man
orkar med till 05.00.                                   Hur sjutton ska jag orka????
Börjar dagen med en lång  frukost.        Frukost 07.30 mat överallt...
                                                                       städa städa... ta disken

Slänger på sig lite kläder
sticker in till minicity.                                 Leker lite på Nellys rum,klär på sig,,
Glömde klacka om stövlarna                  packar skötväskan,Byter blöja,
häromdagen.                                             byter blöja igen det stora hände nämligen.
                                                                     Tar på sig ytterkläderna som tar 
                                                                     ca:10 min för Nelly
                                                                     protesterar vilt!Nelly i ena armen,
                                                                      väskor i andra.Och äntligen iväg....

Springer ut och in i affärerna...
shoppar ny topp                                      Hinner med 2 affärer innan JAG tröttnar...
till ikväll.,ny ögonskugga...                     Vagnen är för bred emellan klädstängerna...
                                                                    Och Nelly har FÖR LÅNGA ARMAR!!!
                                                                    Vi går och fikar istället! =O)

Fort Hem igen...                                       Nelly somnar på vägen hem...
     
Tar ett långt härligt bad!                         Hinner slänga mig in i duschen när Nelly sover. 

Provar lite olika kläder medans
håret torkar.                                             Undra vad jag ska ha på mig??? IHHHH!!!
Ja, det blir den nya toppen =O)           hm... undrar om jag kommer i de där svarta 
                                                                  byxorna jag köpte för 2 år sen.

Börjar sminka mig...                             Tar lite puder, maskara och läppglans.
Det roligaste på hela kvällen!

Hinner byta kläder 3 ggr .                   Nelly vaknar, puh jag hann sminka klart mig.
                                                                Lagar lite mat... ännu mera mat överallt.
                                                                hinner bara ställa allt på diskbänken....

                                                                                           
Klar!!! Nu sticker jag!                          Wops..5 min sen som vanligt..skynda skynda...

PARTY! PARTY! PARTY!   PARTY!   PARTY!   PARTY!   PARTY!           


Hemma 05.05                                    Hemma 01.00




Men ÅHHHHHHHHH vad jag älskar mitt liv just nu!!!!!!
Skulle inte byta bort en minut!!!!!!!

(jo, kanske de där första minutrarna mellan 06.06 och 06.36)

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hihihihi - det där var roligt att läsa!! Haha!

2007-11-13 @ 13:00:24
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Maria

Hi hi, känner igen mig till punkt o pricka! Förutom att jag endast hinner ta de kläderna jag hade dagen före som hänger på stolen och smink är inte att tänka på för Elliott e typ vaken hela tiden och när vi ska utanför dörren så är han redan varm o jag måste skynda : ) Jag har väl lite att lära mig.. Kram. Såg att ni kommer upp över jul o nyår, kul! Då måste vi hinna ses..

2007-11-16 @ 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0