Här är lite som har hänt det senaste...

Igår var vi inne i minicity igen och träffade E + Simon.
Jättekul för det händer så sällan!
Och Simon och Nelly var sååååååå söta ihop.
Det skijler några månader emellan....

 
Här håller dom varandra i händerna och promenerar iväg...

Lite tråkiga saker har oxå hänt... Min morfar gick bort så vi var på begravning i torsdags.
Men han längtade så till mormor så han har det bra nu! =O(


Ett jättefint hjärta av rosor fick han av alla barnbarnsbarn....

Häromdagen var jag inne på Kappahl och hittade en sån söt ballerinaklänning som passar utmärkt den 1 december... säger inte mer... hi hi

  
Hade lite svårt att fånga henne på bild

Förra fredagen var vi och hade supermysigt med M.
Vi var och åt lunch på Hard Rock...

 
M busade...       Nelly beställde mat...

Vi promenerade jättelänge så Nelly skulle somna i vagnen men det var så härligt i det underbara höstvädret!

       


Sen Vi var och hälsade på tjejerna i Surprise .
De övade på sitt julprogram som ska visas i vinter på Liseberg.
Så är ni i Göteborg så bara MÅSTE ni se detta!!!

     


Lite bilder ifrån promenaden som jag inte kunde lägga in sist...

     

Hästen jäspade hela tiden så jag var tvungen att ta kort på det ha ha

Kommentarer
Postat av: farmor

jag är också kvar tittar varje dag, men som sagt dethar inte varit något på ett tag men jag förstår att tiden inte räcker till dagl bloggande.
Farfar och jag har börjat nedräkn till fredag vi
längtar så mycket efter Nelly och er Puss o Kram till dess.

2007-11-11 @ 16:28:22
Postat av: Ellis

Hej hej!
Vi längtar efter er oxå!
Massa kramar

2007-11-12 @ 08:58:58
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0