Läkarbesöket...

Ja, det kändes som en evig väntan innan jag fick komma in till läkaren.
Hade med mig Nelly och hennes tålamod tog slut efter ca 50 min väntan...
På den tiden hann hon med att leka med alla klossar, de två dockorna som fanns, jag bäddade ner dockorna-hon rev upp allt och så höll vi på ett tag, sen rev hon ut alla böckerna ifrån hyllan-jag i med dom igen och så rullade det på...
Det var väldigt roligt att springa in i korridorerna där man inte fick vara så jag efter...
Till slut kom en rolig gubbe och lekte titt-ut med henne. Och tack och lov för det, för då var mitt tålamod lika med 0!
Men som vanligt charmade hon alla tanter och farbröder där med sina söta små tofsar (De satt i i 45 min!!!)
När vi äntligen fick komma in till läkaren tittade han lite grann och skrev ut korticontabletter...
Men han såg lite undrande ut... tror inte han sett någon med så svullet,illrött huvud som jag ha ha

=O)

Så ikväll tog jag åter igen ett LÅÅÅÅNGT bad för att få detta att gå över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0