Nyklippt!

Igår var jag och ville ha en förändring hos frissan!
Det blev MÖRKT hår med LUGG!!!
En stor förändring med andra ord!!!

Blev jätte nöjd fast vet inte om jag passar i det ännu... måste känna efter först.

Men... när jag kom hem igår började det klia i hårbotten och då tänkte jag "Åh NEJ"...
Sist jag färgade håret var jag gravid och känslig så jag fick en allergisk reaktion.
Nu hade de bytt färger och jag var inte gravid så då tänkte jag att det måste vara okej.
Men så fel jag hade... tvättade håret länge igår innan jag skulle till ishallen... sen tog jag ett LÅNGT bad när jag kom hem. Men det hjälpte inte... Det har kliat hela natten och i morse när jag vaknade var hela hårbotten helt svullen, illröd och det varade... fattar ni... VAR i håret... uuuurkkkk!!!
Känns som jag har mössa på huvudet så svullet är det =O(
Så nu kl.13.00 ska jag till vårdcentralen så får vi se hur det går...
Annars får jag väl gå med mössa i mer än en vecka.... (Tog så lång tid sist att bli bra)

Återkommer med mitt hårproblem...

Kommentarer
Postat av: Soffi

Men shit va läskigt.
Hoppas det försvinner.
Låter fint med mörkt och lugg i alla fall.
Kram

2007-11-28 @ 14:08:21
Postat av: Lissan

Men AJ då! Är väldigt nyfiken på nya frisyren!! Bild?

2007-11-29 @ 20:39:42
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0