Åh...

Vad Nelly sover bra i vår säng!!!
När Jonas hade lagt henne igår så behövde han inte gå in till henne en enda gång!
Det måste vara för att hon känner sig så trygg där?!
Jonas gick och la sig redan 21.30 igår... och jag stängde av TV:n strax efter....
Men åhhhh vad jag frös... Kunde inte somna för jag frös så mycket!
Det gör jag jämt efter att jag varit i ishallen.
Nelly låg på MIN sida av sängen så jag fick lägga mig tätt tätt intill henne i sked.
Vi delade på 90 cm knappt!
Till slut somnade jag och vaknade senare vid 01.30 när Nelly hade vaknat...
 trodde klockan var 07 men det var den ju inte.
Vi försökte somna om henne men till slut orkade jag inte mer utan Jonas fick gå upp och göra välling.
Skulle ju upp och jobba tidigt!
=O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0