Nu har Pappsen åkt =O(

Ja, igår morse steg vi upp 05.00 alla tre för att köra Jonas till Bussen...
Nelly var inte svårväckt... så fort någon av oss stiger upp så blir hon jätteledsen för hon tror att vi ska göra välling då. Så det fick hon... sen bar det iväg till bussen. Fy... det var inget kul att säga hej då =O(
Tur att Nelly inte har någon tidsuppfattning ännu!

Sen hörde man inte så mycket av honom under dagen. Det var en lång resa till Blekinge... och väl framme skulle allt fixas.

Under dagen tog jag och Nelly en shoppingtur i minicity, det blev ett skydd till bilen för Nelly har blivit så lång så hon sparkar på sätet, och en tröja till mig på Gina. I leksaksaffären träffade jag på E & S som jag inte träffat på EVIGHETER, så vi tog en fika med dom!!! De har en jättego dotter på 4 år som heter Nova!
Sen skulle vi iväg på babysim. Det var så himla längesen nu men planeringen var inte den bästa för Nelly somnade i bilen dit och jag fick värsta huvudvärken så jag körde hem istället!

Väl hemma bar jag in Nelly, hon gnydde till men jag gav mig inte. Hon SKA sova bara 1 gång på dagen!!!
Det har jag bestämt mig för nu. Och det lyckades jag med!!! Hon sov 1 timma och 45 min!
=O)

Hann en sväng till ishallen och tittade på en kjol som Pia hade sytt till kortprogrammet.

Sen hem igen... då kom moster + grabbarna med senaste avsnittet av "Ensam mamma söker".
Hade missat det från gårdagen eftersom jag var i ishallen... men nästa avsnitt ska vi vara med hi hi

    

Kommentarer
Postat av: Lissan

Å, nu känns det lite ensamt förstår jag =(
Hihi, såg att du skymtade förbi på förhandstitten av nästa avsnitt! Så skoj! I´ll be watching of course!!
Det blir ingen träff imon som vi pratade om. Jag hade glömt att jag ska vara iväg med jobbet. Så det blir nog lite för stressigt. Sen frågade K om vi kunde ses på torsdagen, å då ska jag träffa mammagruppen kl 13. Kan inte hoppa över det eftersom det är jag som styrt upp träffen ; )
Men kan vi inte kika på en dag nästa vecka??
När kan du?
KRAM!!

2007-10-02 @ 22:05:30
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0