Oj, helgen gick fort!

Har inte inte ens hunnit blogga någonting!
Sorry!!!
Men Nellys farmor har varit här så vi har haft fullt upp!
Farfar är nämligen i Vietnam SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ AVENSJUK!!!!!!!!!!!
I alla fall...
I Fredags var vi en sväng på IKEA sen på tacos-kalas hos Nellys
mormor & morfar där vi firade Filip 6 år.
Massa barn och stoj!!!
Så man var HELT matt när man kom hem!
I Lördags så kikade vi på EM efter soffa och vitrinskåp.
Har nämligen inte så stort kök så just nu har vi "finporslinet" i garaget!
  

Vad tycker ni om dessa?
Funderar på en fåtölj oxå men vi får se..

Tog det lugnt i söndags...
På morgonen var jag i ishallen och tränade sen när jag kom hem var jag DÖDStrött så jag vilade en stund medans M, J och Nelly tog en promenad.
Sen åkte vi till en supermysig resturang här på Tjörn och åt viltfärsbiffar....
SÅ GOTT!!! Var riktig höstmat!!!
Sen var det direkt till ishallen igen.
Men ismaskinen hade gått sönder som vanligt så nu har vi missat 5 timmar is och det gör jättemycket.
Så vi måste ta igen detta på något vis...

Igår var jag Nelly och farmor i minicity där jag hittade en vinterjacka!!!
ÄNTLIGEN!!!
Sen åkte vi på babysim....

Hann bara hem en stund innan jag åkte och hämtade Carina vid bussen...
Hon hade dans med laget och det blev JÄTTEBRA!!!
Tack Carina!!!
Du är vekligen bäst!!!


Bilder kommer snart!!!!!!!!!!!!!
=O)

Bilder kommer snart!!!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Jättefin soffa! Jag längtar oxå efter ny soffa...å nya lampor....å tavlor...mattor....handdukar.....ALLt!! Hahaha!

2007-10-16 @ 10:37:54
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Maria

Soffan var jättefin! Den hade jag valt.. Förresten, har Jonas redan sagt upp sig på jobbet? Jag trodde bara att han hade åkt hem över helgen fast han egentligen skulle stannat där : ) Han e för rolig han.. Va gör ni imorrn? Ni råkar inte va inne i Götet centrum va? Vi flyger till Götet imorrn o sen kommer mam o pap o hämtar oss där o sen in t stan innan vi åker vidare till Hstad. Fast det är ju en bit till er därifrån, men tänkte bara om man hade tur att ni ändå skulle in eller nåt... Kram

2007-10-16 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0