Oj, så var det redan onsdag...

I Måndags så var vi och träffade L ,N & O för en fika. Det händer allt för sällan tyvärr men nu äntligen!
Vi var först och åt jättegod hamburgetallrik... Nelly fick en "egen" dagens som hon tyvärr ratade så det blev lite plockmajs istället. Olivia och Nelly tävlade om vem som kunde skitna ner mest efter sig och jag tror Nelly vann stort. Sen flög det VÄLDIGT mycket flaskor,skedar m.m... runt om oss hi hi

Sen bar det iväg för lite shopping men jag köpte INGET!
Vad duktig jag är... L drog lite i en jacka till O som var JÄTTEFIN men hon höll sig hon med.
(Ett tag i alla fall??? Eller... Har du köpt den än L?)
Hann oxå in sväng på panduro... hann säga hej till brorsan
Sen kom vi på att Tjejerna nog var hungriga så vi gick in på MC Donalds och värme mat till dom.
Där var det ballongkalas vill jag lova ha ha
De fick var sin ballong att leka med. Olivia satt mest och sög på sin medans Nelly gärna drog ballongen i någons huvud!

image314

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0