Onsdagen...

Vilken natt!!!
=O(

Nelly måste haft fruktansvärt ont för oj vad hon skrek...
Hon var helt otröstlig!!!!
Gick omkring och försökte lugna henne men hon bara skrek och skrek och jag visste inte vad jag skulle göra.
Det var inget vanligt skrik som när hon var mindre... fy vad hemskt det var =O(
Och till slut fick jag lugnat henne... sen efter mycket snyftande så somnade hon om.
Sen sov hon ca 1-1,5 timme sen var det samma sak igen...
Upp igen... helt hysterisk!!!
Tills slut fick jag somnat henne IGEN... då sov hon 1 timme och så var det samma sak igen.
DÅ ÅNGRADE JAG IHJÄL MIG att jag inte var till läkaren dagen innan... Då var klockan kanske 4??!!
Kan ni fatta vad jag saknade Jonas... snyft...
Sen somnade hon i alla fall om till kl sju någonting när Jonas ringde.
Tur för han att jag hade längtat efter att höra hans röst för annars hade han varit illa ute =O)
Skit vad trött jag var... men upp kom jag!
=O)

Ringde vårdcentralen kl. 08.00 och fick en telefontid vid 09.10, Och sen när de ringde fick jag en tid på fm.
Och det var som jag trodde... öroninflammationen hade inte gett med sig.
Stackare...
Så nu är det en kur på 10 dagar, hade 5 innan och läkaren som vi träffade nu undrade varför hon bara fick 5 dagars kur sist. Den vi fick idag är mycket bättre och smakar jordgubbe + att vi bara behöver ge henne 2 ml. Innan var det 10ml vilket innebär 2 sprutor.

Så vi åkte hem och tog det lugnt!
Kanske tar en sväng in till stan imorgon om hon är bättre!
=O)

Och det bästa av allt på den här veckan!
JONAS KOMMER HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han saknade oss för mycket!

ÅH VAD JAG ÄLSKAR HONOM!!!!
=O)

Kommentarer
Postat av: Lissan

OJ!! Stackars lilla vännen!! Å stackars lilla mamman!
Usch, jag är så rädd för att Olivia ska ha feber eller öroninflammation, men att jag inte ska märka det!! Fast det gör man säkert...men ändå. Det går ju inte att ta tempen på Olivia, för hon kan ju aldrig sitta/vara still mer än 1 sek! HUR GÖR DU?
KRAMIS!!

2007-10-04 @ 22:37:50
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0