Riktig höstdag!!!

Idag hann jag jobba en stund på förmiddagen innan jag begav mig in till minicity för en lunch med Marlena och Annie! Det var sååååååååååååååååå länge sen jag träffade Annie.
Det var jättekul att höra hur hon hade det och hur hon flyger runt i världen just nu.
Det blev Thaimat, och när jag skulle därifrån köpte jag mat med mig hem till Jonas, och det blev lite över så nu har jag ätit en bit Paneng framför TV:n. Nelly fick oxå smaka thai idag men jag spädde ut med mjölk så det inte skulle vara så starkt! Hon gillade det!! Men drack nog minst 2 dl mölk efteråt så lite stark var den kanske hi hi

Och lilla skrollan... när jag kom hem skulle hon promenera fram till mig... hon var på väg ut ur sitt rum samtidigt som hon höll i något och vipps så halkar hon på något helknäppt sätt och sätter sig men lutar sig framåt för att ta emot med händerna... ja helknäppt det går inte att förklara men hon slog pannan rätt i kanten på dörrkarmen.
Det sa bara "SMACK" =O(
Åh hjälp vad hon skrek....
Det blev ett knallblått streck med en gång sen på bara några sekunder var det en JÄTTEBULA i pannan.
Stackaren... men till slut lugnade hon ner sig och började leka igen så det var ingen fara...

men så här såg det ut efter en halvtimme...

image320


Jag och Nelly tog senare en promenad ner till havet i det fina höstvädret.
Strax innan vi var framme vid havet somnade hon...

image321image322


Kommentarer
Postat av: Lissan

Stackars, stackars, STACKARS Nelly!!!! Aj, aj, aj... Usch ja, Olivia har slagit i huvudet 2ggr(!!) i soffbordet idag...varför måste dom slå sig så mycket nu? Synd om dom! Tänk ändå så många 'olyckor' man lyckas förhindra, men tyvärr hinner man inte fram alla gånger.

2007-10-24 @ 23:10:02
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0