Så himla dum i....

Ja, vad korkad man kan bli ibland!!!
När vi väl kom hem igår så sken Nelly upp och var såååååååå GLAD!
Hallå??? ja ja hon kände väl sig trygg här hemma!

Men så fort vi hade kommit in så ringde M mig från ishallen..."men du har ju skivorna" SÅ KORKAD!!!
Det var ju därför jag skulle åka direkt ut dit...
så det var bara att hoppa in i bilen igen efter att jag bytt om till pjamas på Nelly och så åkte vi iväg.
Hade slängt med en bulle som vi fick gratis på McDonalds så den gav jag till Nelly på vägen ut för att hon skulle vara nöjd ha ha Men det gick så bra ändå... Hon lekte titt ut med sig själv. Så söt!
Det har hon gjort hela dagen idag oxå...
Hon håller händerna för  ansiktet helt själv och tar bort dom och skrattar högt. Och så om igen.... en evighetslek hi hi
image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0