Tisdag

Var en orolig natt...
Nelly fick sova inne hos mig för vi hade ju hela sängen för oss själv!!!
Hade lagt en madrass på ena sidan i fall Nelly skulle vakna till utan att säga något. Vilket i och för sig inte brukar hända, antingen är hon ledsen eller så kvittrar hon glatt med en gång!
Men trots 180 säng så låg vi båda tätt intill varandra längst ut på kanten???!!! Hon vill hela tiden ha närhet!
Det är precis som hon gått tillbaka lite nu...
Hon har väl upptäckt att hon kan röra sig fritt nu och att det inte är lika tryggt som att vara hos mamma och pappa??!!
Vill gärna ha hudkontakt när hon ska somna... som när hon var nyfödd och jag ammade henne. Då låg vi alltid tillsammans i sängen och hon höll sin hand på mitt bröst!

image278




Nelly vaknade strax efter 5 så jag gjorde i ordning välling till henne och då upptäckte jag för andra gången på en vecka en grotesk stor spindel i vasken. IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!
HATAR SPINDLAR!!!!!!!!!
Så medans vällingen var i micron sprang jag och hämtade sprayflaskan och sprayade ihjäl den...
Nelly fick vällingen och vi somnade om... till 07.10 sen gick vi upp och jag var tvungen att ta hand om den stackars ihjälsprayade spindeln! Sorry djurvännerna!

Sen kom moster,Mathilda och mormor och hälsade på!
Mormor hade med sig ett par jättefina stövlar till Nelly!

image279














Det var en tuff dag... Nelly och Mathilda gnällde och grät ikapp... undrade vad det var med Nelly så jag tog febern på henne.... japp över 38 grader. Inte så konstigt att hon var så ledsen... =O(
Ringde vårdcentralen men de bad mig vänta...
På eftermiddagen passade mormor och morfar Nelly medans jag var på isen...
Nelly grät en stund efter att jag gått men då fick hon ett kex så var det bra sen ha ha
Allt går med lite mat när det gäller Nelly hi hi
Och när jag kom innanför dörren och skulle hämta henne möttes jag av ett kiknande skratt.
Det var mormor som busade med henne!
Vi åt lite lyxig kvällsmat hemma hos dom sen åkte vi hem!
Nelly somnade i mitt knä framför TV:n...

Saknade pappa SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET!!!!!!
Somnade i en tom säng... =O(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0