Vilken dag!

Nelly vaknade innan pappas klocka ringde... 05.50 =O(
Men J gjorde välling till henne och så hoppades jag att hon skulle somna om men när klockan var 06.30 så gav jag upp... men jag släppte ner henne på golvet först. Då gick hon kikade ut genom sovrumsdörren men stängde igen.... det var nämligen kolsvart!!! ha ha
image283

Sen vid 9 gav vi oss iväg in till stan för att titta på tyg och klippa musik.
Hittade inte det tyget jag ville ha (till kortprogrammet) så jag hoppas att jag får provbitar hem på posten imorgon.
Vi hann med en liten snabblunch på McDonalds... sen snabbt in på panduro för att kika lite.
Åhhhhhhhhhhhh vad mycket nytt och roligt det kommit in!
Läste att Nette & U hade varit där i Sthlm och att de var där VÄLDIGT LÄNGEEEEEEEEEEEEEEEE!
Hade jag lätt kunnat jag med!!! =O)

image285
Sen bar det iväg för att plocka upp Emma vid skolan...
Alltid lika glad och sprallig!
Och Emma... DU ÄR BÄST!!!!!!!!
Tusen tack!
Slutet lät jättemycket men var rätt coolt så jag behåller det tillsvidare ha ha
Stackars Emma... Nelly var verkligen på uruselt humör!
NOLL TÅLAMOD!
Tack för att du stod ut Emma!
Till slut fick jag henne att somna och då sov hon mer än 1 timme.
image286
image287

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0