Då ska vi se...

De sista 2 dagarna har varit JÄTTEGNÄLLIGA...

Nu MÅSTE det vara tänder på gång...
i alla fall hoppas jag för annars vet jag inte vad det har tagit åt vår lilla skrolla.
Hon vill inte sova ensam heller...
Så nu gör vi som alla andra säger att man INTE ska göra (fast läst att nästan alla gör det ändå)
Vi låter henne sova emellan oss hela natten! Hon bara skriker i sömnen när vi lägger ner henne i hennes säng. Och vi orkar inte just nu ta tag i det... men antar att vi får göra det snart... så fort förkylningarna lagt sig.

Idag har jag varit hemma, är förkyld och har feber... tråkigt =O(

Nu gick Nelly och pappsen en promenad så jag fick lite ensam tid framför datorn.








Kommentarer
Postat av: Lissan

Å nej...hoppas det blir bättre snart!!

2007-09-10 @ 21:36:29
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0