I Sthlm!!!

Idag tog jag och Nelly och drog iväg till Sthlm helt själva med tåg!!!
J körde in oss till centralen och hjälpte oss med barnvagn och väskor och jag undrade hur det skulle gå när jag skulle kliva av... men det gick bra!
Men det var 2 kostymsnubbar i 40-årsåldern som bara gick förbi mig när vi skulle av med barnvagnen fullpackad med väskor och Nelly på höften. Som tur var hade Nelly charmat en dam som satt bakom så hon hjälpte mig.

DAGENS RIS till kostymkärringarna!!!!!!!!!




Här är vi på väg till Sthlm!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va mysigt!! Och va duktiga ni va, för det e ju inte lite grejor man ska ha me sig heller... Synd att du e upptagen hela helgen, men så e det ibland. Vi ska ju iof iväg på sista minuten resa, ska bli härligt!! Kram

2007-09-13 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0