Lite bilder ifrån Sommaren 2007

                  

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej på er! Tack för senast får jag säga till Nelly och Jonas:) Jättekul att ses och synd att du inte var hemma...Kollade lite på programmet som din syster är med i. Vad söt hon är! Oj, vad Nelly växer och kan gå! William blev åtta månader igår och han kryper för fulla muggar. Jag kom hem igår från Paris. Var där fyra dagar med mina två systrar och en av mina två bröder - superkul! Längtade sååå mycket efter William förstås, men jag njöt av att byta miljö några dagar.
Sköt om er!!!
Kramar, Helena

2007-09-11 @ 10:50:16
Postat av: Ellis

Hej Helena!
Vad kul! Kan tänka mig att han kryper med full fart! Vi ska upp till Sthlm nästa vecka men jag är tyvärr fast på Bosön på Convent. =O(
Men Jonas och Nelly är lediga!!!
Härligt att du fick komma bort i några dagar. Det behöver man ibland!
=O)

2007-09-11 @ 11:03:11
URL: http://www.ellisochnelly.blogg.se
Postat av: Maria

Va fina foton!!! Det me Jonas o Nelly är ju bara bäst : ) KRAM på er...

2007-09-11 @ 18:38:36
Postat av: Carina

Åh va fina bilder :-)
Hon e ju bara fööör sööööt!

2007-09-14 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0