En sväng i minicity...

I går tog vi en sväng till minicity mellan 18-19 och då hittade jag ett par jeans...
Ja ni ser rätt... jeans... ha ha
Men då fick jag även reda på att det var 30 % på Cubus idag så jag la undan dom.
Så snart ska vi bege oss in och shoppa lite... sen blir det hem igen för lunch och lek sen ska jag in till stan på eftermiddagen för After Work med Ika!!! Har inte tagit ett glas vin ute på säkert 2 år med någon av mina vänner. Evt kommer Malin och gör oss sällskap lite senare. Ska ta bussen in så det blir inte så sent...

Får se om jag lägger in ett kort här på mig senare... ett av få i så fall ;)

Och ikväll kommer farmor och farfar!!!!!!!!!!!

=O)

image481

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0