Fredagen...

Shoppade en del saker på cubus i fredags.. köpte jeans till både mig och Nelly... och lite underkläder till mig =O)

Sen var det hem och fixa till sig lite innan jag tog bussen in till stan. Den var 10 min sen och när jag satt mig på bussen insåg jag varför jag brukar ta bilden istället. Trångt och en massa tjattriga ungdomar istället för bekvämt och go partymusik på...

Men jag kom fram... Mötte upp Ika, brorsan och hans vänner på Hard Rock där vi tog två glas vin och åt en massa gott! Sen ringde Maria och sa att e var på Lounge... håll i er nu... Då var jag tvungen att tänka till 3 ggr innan jag kom ihåg var Lounge låg någonstans!!! FATTAR NI??? Helt otroligt... ja menar... hur många gånger har man inte hängt där??? Skit jag börjar bli gammal nu h aha
Vi drog över dit efter middagen och träffade Emma, Jenny, Erika och Maria. Det var skitkul att träffa dom igen. Tyvärr tränade en del vänner i Kungälvs ishall så de var nog lagom avensjuka ;)

Hade grymt trevligt denna barnfria afton men eftersom jag åkt buss var jag tvungen att dra hem ganska tidigt.
=O)
        

Brorsan            och hans tjej L                                     Ika            Erika & Ika     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0