Lördagen.

Idag fick vi mycket gjort!!!
Jag var på massage mellan 9.30-10.30 sen mötte jag upp Jonas, Nelly, farmor och farfar i affären för här skulle handlas inför kalaset på söndag. =O)

Det blir den fläskfilen som jag skrev om i veckan... mums!!!
Och farmor ska baka sin goda tårta, Tack!!!

Sen när vi kom hem började jag förbereda i köket och de andra gick ut på tomten och grejade...
Farfar gick en promenad med Nelly och matade hästarna med maskrosor. Jonas slipade utemöblerna och farmor oljade in dom! När jag blev klar gick jag ut och hälpte till och på eftermiddagen blev vi klara. Då hade vi hunnit med att fika ute i solen oxå....

Nelly Bara pratar och pratar och pratar och det kommer nya ord hela tiden.
Hon e såååååååååå himla söt när hon säger tack för maten =O)
Det kommer gå fort nu.... hon fattar allt man säger till henne så snart kommer hon prata i meningar.
Men lite blyg blir hon inför andra... men efter ett tag lättar det och då babblar hon på som vanligt!

image490

På kvällen åt vi färska räkor och tog oss ett glas vin!
ÄLSKAR VERKLIGEN skaldjur!!!
Nelly fick lite lördagsmys efteråt men vi har upptäckt att hon e tokig i coca cola så det blir mindre av i fortsättningen!!!

image491

De här fina utestolarna fick nelly av farmor och farfar... Hon hade tydligen satt sig i dom utanför jysk och vägrat gå därifrån så då kunde dom inte stå emot att köpa dessa ;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Är du intresserad av en blandning mellan nyheter,mode,kändisar och Livet?

Kolla då in min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig! =) Ha en bra dag!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!

2008-04-27 @ 13:32:00
URL: http://miiichaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0