nu sitter jag framför TV:n och bloggar...

... Så nu kanske det blir lite mer skrivet här =O)

Nelly e så rolig nu... ha ha
Hon kan ta på sig kläderna helt själv. Ibland går det bra ibland inte, då får hon sina utbrott och lägger sig på golvet och skriker och fäktar med armar och ben.
Ja, envis e hon som sin mor... =O)

Och då kommer vi till det som kanske inte alltid e lika roligt.
Hon kan ta av sig kläderna oxå... OCH blöjan.
För ett tag sen började hon säga till när hon hade bajsat men nu tycker hon alltså att det e dags att gå utan blöja för den har börjat åka av ganska ofta det sista.
Då e det bara att gå efter med en handduk, =O)
Hon tycker att det e kul att sätta sig på pottan men vi har inte lärt henne ännu att man Måste kissa där. Men det lär vi ju få börja med nu. Jag som hade tänkt börja till sommaren då man kan springa ute och på stranden... ja ja


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på din kommentar.. jag har lite funderingar på det ja. det ahr varit väldigt mycket iår och jag känner kanske att jag ska satsa på skolan sista året och salongen och så...

2008-04-22 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0