GRAVID GRAVID GRAVID!!!!!!!!!

Jag är GRAVID igen!!!

Har inte hunnit skriva nåt här på över en månad!!!
Men det har sin förklaring....

För jag har nu mått illa i 10 VECKOR och kräkts i minst 8 VECKOR!!!!!!!!!!!!!
Fattar ni???
Jag fattar INTE.... Har varit sjukskriven nu i 3 veckor för jag pallar inte med det längre!
Förra veckan var en helvetes vecka med kräkningar varje dag.... och då ska jag tillägga att jag har blivit grym på att häva en spya vid det här laget! Annars hade jag nog bott på toaletten....

Hinner inte skriva mer nu... ville bara förklara läget.
Återkommer snart med en massa roliga bilder!!!

=O)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker så synd om dig vännen, det är tur att du får ut nåt underbart av det i alla fall! :-) Men snart kommer du må bättre, håller tummarna på att det vänder snart! Kramar från Frida och Vilde!!

2008-08-18 @ 21:32:23
Postat av: Maria

Grattis ; ) Hoppas att du snart mår bättre!

2008-08-18 @ 22:07:58
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: Sandra

STORT grattis!!! Vad härligt att vara gravid.

Däremot förstår jag att det är jobbigt just nu men när det väl är över kommer du ju få det underbart med två små!



GRATTIS!

2008-08-19 @ 08:10:21
URL: http://sandrasverklighet.blogg.se/
Postat av: Maria i Halmstad

Grattis grattis!!! Förstår precis hur du har det stackare... Men nu måste det väl snart gå över?!? Puh... Kram till er alla

2008-08-20 @ 08:21:51
Postat av: Betty

Åh, GRATTIS, va roligt att du är gravid!

Tråkigt att du ska behöva må så dåligt styrkekramar



Hoppas du mår bättre snart!

2008-08-20 @ 14:06:03
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Magdalena H

Grattis!!! :)

Hoppas att du snart mår bättre.. Kram!

2008-08-21 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0