Hemkommen från ett soligt Milano!

Lika underbart väder som vanligt på våra utlandresor de här veckorna.
Gissar på att de andra lagen har en härlig vecka i Neuchatel nu... =O)

Men när jag kom hem möttes jag av 2 magsjuka stackare... men jag har klarat mig undan.
Tack och lov!!!

Vi kom 5:a i Milano... Låg 5:a redan efter korta men vi satsade allt inför långa som vi är lite bättre på i år men det fattades några poäng till Ryssland som låg strax före oss. =O)

Så nu är det lite ändringar på gång i både korta och långa... lite finslipning inför SM som går i Jönköping om 2 veckor.

Nä... nu ska jag och Jonas ha lite myskväll... Igår kväll kom farmor & farfar ner så skrollan sover där inatt.
Kom precis därifrån efter en härlig räkafton med ett glas vitt vin till...
MUMS!
Kan det bli bättre???!!!

=O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0