Korvgrillning med kusinerna...

I helgen har jag varit på kurs... Idag gjorde vi ett prov och jag kan väl säga att min koncentration inte var på topp... småfebrig, halsont,eländig hosta och förkylning störde mig. Ville bara därifrån. Hade svårt att beskriva vissa saker med ord. Man hade gärna velat visa istället. Hade ju kunnat rita istället kom jag på senare ;)

Så när jag hämtat upp Nelly (syster passade henne) så åkte vi hem efter att vi lämnat av Therese som oxå gick kursen.
Nelly somnade i bilen men sov bara 30-40 min. Så senare på eftermiddagen slocknade vi i sängen... tyvärr...

För nu är hon jättepigg och jag mår verkligen SKIT!

Men vi åkte ändå och mötte upp min syster m familj vid stranden för att grilla korv och fiska krabbor.
Nelly var lite småkinkig emellanåt (när jag e i närheten) men blir så glad bland andra barn.

Här fiskas det krabbor...



Sebbe (bam) och Nelly...



Jag och Nelly fiskar krabbor... men det blev mest kasta ner tråden och sen upp igen...ner..upp igen...
Ingen krabba som hann med där inte.






Det blev nog ca 10 krabbor på 1 timme för oss alla, men de fick åka i igen innan vi begav oss hemåt.
Stackars krabbor... de åker upp och ner hela sommaren ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0