Kul grej!


För 5 år sedan...
Hade jag vunnit mitt 4:e VM-guld, hängde mycket på avenyn i Göteborg, var singel och livet lekte och jag hade en underbar tid!!!

För 3 år sedan...
Flyttade jag och Jonas ihop i ett nybyggt hus med havsutsikt på Tjörn!

För 1 år sedan...
Hade Nelly kommit till världen och hunnit bli 8 månader.
Vi hade flyttat till ännu ett nytt hus men med mer plats.

För 3 månader sedan...
Hade jag fullt upp med tNelly, teamåkningen och alla dess tävlingar, samtidigt som vi fick ett dystert besked då en av mina vänners älskade sambo hastigt gick bort.

Igår...
Fortsatte vi att vattna tomten i väntan på att det ska växa upp gräs snart! Nelly gick runt och babblade en massa =O)

Imorgon...
Blir det nog arbete då jag är sjuk idag.


Om ett år...
Hoppas jag att Nelly skuttar runt på gräset och att det evt är ett syskon på väg... ;)


*Om du använder denna skriv gärna så kikar jag in*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0