LEDIG!

Äntligen ledig!!!

Imorgon ska vi vara hemma och fixa lite på tomten,promenera och leka.
Kanske åker en sväng och hälsar på systrarna.
Sen på kvällen blir det GRILLPARTY!!!!!!!!!! e ni sugna??? =O)
Mina syskon (kanske inte alla) och evt några av grannarna kommer över för grillning!!!
Så mitt på dan ska vi inhandla lite kött att grilla och göra en härlig sallad... mUMS!
Kan det bli bättre???

Imorse vaknade Nelly innan 6 men vi låg kvar en stund om myste med välling och TV4, har nämligen fått en platt-TV i sovrummet... och Nelly var på ett STRÅLANDE humör. Det var såååååååå mysigt. Fick massa pussar och kramar... sen var vi tvungna att gå upp vid 06.45. Jag hann inte äta frukost men duschade istället. =O)
Hon var en RIKTIG färgklick idag ha  ha

Men vilken solhatt ska jag ha idag mamma???

image510

När jag hämtade henne var hon fortfarande på ett underbart humör men hon ville inte riktigt följa med hem utan busade hela tiden. Jaga mig mamma står det i pannan!!!
Så till slut fick jag jagat henne ända till bilen vilket tog väl en halvtimme. Sen sa det STOPP!
Så det gick så långt att jag startade bilen och sa hej då... men då vinkade hon tillbaka så det var ju bara att sätta henne i bilen och hålla fast henne medans jag satte fast bältet. E det någon mer som har detta problemet??? SÅ TROTSIG!!! Jag har hört att det brukar vara värst i 2-3 års åldern... HJÄLP säger jag!!!

mEN HEM KOM VI och efter en stund kände vi för att ta en LÅNG promenad. Så det gjorde vi.
Gick en liten extra sväng för hon ville inte somna... hälsade på J som byggde på huset. Det går framåt hela tiden =O) Kommer bli såååååå fint så!!!

Sen när vi kom hem fick Nelly ligga kvar i vagnen ute medans jag sprang runt och ställde in vattenspridarna.
Hann med att prata lite med grannarna och visa runt i huset.
Nu är klockan åter igen jättemycket och jag har inte hunnit städa innomhus på hela veckan.
Men vad sjutton... man får passa på att vara ute nu när det e så mycket SOL!!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hihi...den där jackan har Olivia oxå - fast i brunt =)

2008-05-13 @ 21:33:21
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0