Lite partaj igår...

Igår var jag på lite partaj inne i stan....
Vi skulle kunna kalla det "tränarmöte" för det var bara teamtränare med.
Alex som var värden bjöd på UNDERBART god mat & vin och vi hade mycket att prata om för helt plötsligt var klockan 01.30... fattade ingenting... vi som skulle vidare ut?
Och att jag var vaken!!! ha ha

Men det var jättekul!
Tack tack!!!

Det roligaste på hela kvällen var när jag tog ut papiljotterna ur håret
(ville ha lite lätta lockar)
Jag var bara tvungen att ta ett kort med en gång!!!!
Antagligen den enda bilden på mig i den här bloggen ha ha
Lockarna nådde knappt axlarna hi hi

image535

Hade inte gjort ordning håret här ännu =O)

Som vanligt vaknade jag innan 08.00 imorse (var hemma 02.30)
Så jag är RIKTIGT trött nu...
Som tur var höll vi Nelly vaken hela dagen så efter 1-0 till oss somnade hon i sin säng 18.30.
Ska snart hoppa i säng så jag orkar med morgondagen. Fick nyss ett tråkigt och motarbetat problem att ta tag i.
Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0