Veckan gick fort med farmor & farfar!

Kalaset i söndags var trevligt och det verkade som om att de gillade maten =O)
Farmor hade bakat sin berömda tårta som alltid e så god!!!


Ett litet foto av kusinerna på kalaset

Jag jobbade mån-ons sen var vi lediga hela helgen!!!
Vi har fått gjort massor nu när farmor & farfar varit här.
Trädgårdsmöblerna är på plats, slipade och oljade.
Fönstren är putsade... det har grillats några gånger... Vi har blivit bortskämda på middagar... och har varit barnfria 2 nätter!!!

I torsdags var det regningt och tråkigt så då slappade vi mest...

Igår bestämde sig jag, min mamma och Jonas mamma för att åka in till Ikea, tänkte att det skulle vara mycket folk eftersom det var klämdag så vi åkte hemifrån vid 9. Nelly var oxå med... en bit... för efter ca 2 mil började hon kräkas... hon hade varit lite dålig i magen innan men var pigg och kry. Men vi fick  i alla fall stanna för hon kräktes ganska mycket, så Jonas fick köra i kapp oss och ta med henne hem. När vi km fram var det lagom mycket folk. Trodde det skulle vara helt fullt men det var det alltså inte!!!
Och nu när stackars Nelly inte var med kunde vi gå och strosa och VERKLIGEN titta hur mycket vi ville.
Och fast det inte var så mycket i påsen handlade jag för 700:-...
Nelly fick en fåtölj av mamma och den har hon minsann använt i helgen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0