Försov oss idag!

ihhhhhhhhh.... har lämnat in min mobil på lagning så jag lånar Jonas telefon... och då hade jag inte ställt in alarmet alla dagar 06:40... så vi vaknade 07:34!!!
Men vi hann till "lokalen" precis innan de skulle gå iväg och ha gymnastik. Puh!!!
Så nu sitter jag här och ska ta tag i dagens arbete... Jag har planeringsdag idag så jag måste plugga på reglerna i Teamåkning lite bättre. Ska göra upp stegen i Line som det heter...

Kanske hinner in en sväng till minicity för att fixa några saker innan hämtning av Nelly vid 15.30 =O)

Kommentarer
Postat av: Ellis

ni e utmanade läs mer i vår blogg.

linneaochalpha.blogspot.se

2008-12-01 @ 09:47:08
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0