Hemma igen...

Kom precis hem ifrån ett 3 timmars pass på isen...
Det gick riktigt bra och vi är äntligen färdiga med korta. Har bara en utgång kvar till en stegsekvens.... så det känns bra!
Och långa traglar vi lite på ett parlyft. Men när vi tränat in det kommer det att bli toppen hoppas jag.
Det passar in i programmet och temat vi valt. Synd bara att det har visats i TV nyss hi hi

När jag kom hem la vi oss alla tre i sängen och Nelly  och Jonas slocknade direkt... Själv kunde jag inte somna så nu sitter jag här framför datorn och äter en macka.. Reprisen ifrån Stjärnor på is går på 4:an men jag har lite svårt att titta på det för jag tyckte inte det var bra... kanske när de blir lite duktigare vem vet...

Ja ja... Är egentligen dödstrött men det kommer väl på eftermiddagen.

Ha en underbar helg!
Imorgon blir det dans med Annika Sjöö....

Kommentarer
Postat av: Isadora

That's me :) Även fast jag inte åker längre så är man ju det i själen på något sätt..

Kul att stöta på fler!

2008-10-14 @ 11:10:49
URL: http://www.hessingen.bloggagratis.se
Postat av: Isadora

Hej!

Det var en herrans massa år sen, runt då det blev seriöst på gymnasiet(ca 6-7 år sen) och många i mitt lag fick anorexi :( då försvann hela poängen med att åka i lag och ha kul..

Men jag fortsatte som tränare ett tag!

2008-10-14 @ 13:28:21
URL: http://www.hessingen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0