Basic 3...

Igår var jag med 3 tjejer på test i Vänersborg.
Det är nämligen så att laget som jag tränar ska bestå av 20 åkare och av dom måste 50 % ha testet basic 3.
Just nu är det 7 tjejer som har det så vi behöver 3 till.... Vi har nämligen inte testat på ett tag!
Och 2 av tjejerna testade för några veckor sen men klarade det tyvärr inte vilket jag tyckte var lite fel... men men jag är ingen domare ;) så det är bara att göra ett nytt försök nu i oktober!

Jonas fick vara hemma och aktivera Nelly för det var ett nytt försök igår att inte sova på dagen...
Han lyckades bra och hon somnade kl.19 och vaknade imorse vid 6.30... så idag tänkte jag hämta henne vid 2 tiden hos dagmamman. Vi får hitta på en massa roliga saker så hon håller sig vaken till 19 ikväll med =O)

=O)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo men dte e bra me oss. Elliott har verkligen blivit stora killen och om möjligt ännu vildare sen han började på dagis ; ( Han e MKT aktiv och det e inte en lugn stund. Tyvärr e han mkt mammig oxå just nu så man får inte en lugn stund. Men det går väl i perioder. Skönt iaf att han börjat på dagis. Vi hörs snart igen! Kram

2008-09-20 @ 21:27:38
Postat av: Sandra

Hur går det för Seaside nu? Har inte sett dem på några år. Kanske måste kika förbi ishallen och spana... När tränar ni?



//Sandra

2008-09-22 @ 10:26:36
URL: http://sandrasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0