Sluta sova under dagen...

tja... det gick ju jättebra igår eftermiddag/kväll...
men imorse vaknade Nelly 05.30 så jag gjorde ordning välling och hoppades att hon skulle somna om... men nix.
Istället vred och vände hon sig i en halvtimme... det visade sig att hon hade bajsat!!!
Så det var ju bara upp och byta på henne... och sen var det full fart!
Så det blev en timmes sömn mellan 11-12 idag i all fall...
nytt försök imorgon!

Kom precis hem nu ifrån träningen... min bror P och hans flickvän L som Nelly är stormförtjust i har passat henne när jag varit borta. Det gick jättebra! Hon brydde sig inte ens när jag gick... Tror att hon är väldigt trygg i sig själv =O)

=O)
Nu ska jag hoppa i säng... Jonas jobbar natt så han kryper ner hos mig vid 4 tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0