Ultraljud...

Idag har jag varit och sett Nelly springa ett lopp med egna gjorda lappar på bröstet!!!
De hade en insamling till BarnCancerfonden!

Det gick jättebra men Nelly var ganska gnällig och ledsen men det var nog för att jag var där för M Nellys dagmamma kände inte igen hennes humör... Skönt att veta att hon e en glad prick på dagarna.

Idag var oxå första dagen utan sovstund mitt på dagen. Det har faktiskt gått jättebra på eftermiddagen. Vi var förberedda på ett trött, grinigt och hopplöst barn men så blev det alltså inte... Och hon somnade prick 19.00 precis som vi ville =O)
SKÖNT!!!!!!!!

Sen har vi ju varit på ett ULTRALJUD idag!!!!!!
Thjihooooooooo!!!!!
Vill ni veta vad som ligger i min mage??? Är ni nyfikna???
För vi vet nämligen *fniss*

Kommentarer
Postat av: Frida & Vilde

Vi sätter våra pengar på att det var en till tjej... :-)

2008-09-15 @ 20:23:34
Postat av: Maria

Berätta, berätta, berätta......

2008-09-16 @ 20:50:28
Postat av: Katrin

Men gud, nu måste du ju berätta, så nyfiken man blir... tror nog också att det blir en lillasyster som Nelly skall få.

Kram

2008-09-16 @ 23:13:43
URL: http://katrinmicecilia.blogg.se/
Postat av: Lissan

hihi...då gissar jag på pojke OCH flicka...för jag får för mig att det är tvillingar (vet inte varför). Men OM det 'bara' är en - så tror jag pojke...men sen brukar jag ju ha fel...så då borde det bli en tjej...ehhh...blir man klok av det här? ; )

2008-09-17 @ 09:36:43
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0