Fyra barnsmamma

ja, då har man testat på att vara 4 barnsmamma för en kväll ;)
Vi har passat min systers 2 tjejer så vi har haft att göra men vad sjutton... dom underhåller ju varandra så det var ju nästan lättare än bara 2 knotar.
Hugo 6 mån och Natahlie 1,5 år somnade vid 20 tiden och Nelly 3 år och Mathilda 4 år somnade bredvid varanda på 2 madresser vid 21 tiden!
Bra jobbat av oss tycker jag =O)

Kommer inte ihåg om jag skrivit det men min äldre syster har fått sitt 5:e barn och det var ÄNTLIGEN en liten tjej!!! Mina föräldrar har nu 10 barnbarn...
Så nu står det 6 mot 4, 6 grabbar och 4 tjejkusiner. Så Pelle... nu e det bara du kvar ;) Ska det bli 2 tjejer så det blir jämt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kunde jag ju ha lämnat upp Julle oxå, han hade nog varit hel nöjd av att bara sitta o titta på alla kids för här hemma är det ju sååååå tråkigt med bara mor o far......!!! =)

2009-08-23 @ 19:40:12
Postat av: Ellis

Ha ha det hade han gärna fått ;)

2009-08-24 @ 12:59:06
URL: http://ellisochnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0