Syskonkärlek

Ja, Efter allt trots skriveri om Nelly så måste jag skriva lite annat nu...
För hon är inne i en HELT UNDERBAR period just nu. Så jag njuter nu för snart är vi nog tillbaka ;)
Hon säger så roliga saker, och frågar hon mig efter något så säger hon tack, Frågar jag henne om hon vill ha ost på smörgåsen säger hon "nej tack mamma"... efter allt slit så bara kommer det... Man blir helt överlycklig!!!
Och det finns INGEN som får Hugo att skratta så mycket som henne. Varje kväll kör de sin favvo lek...
Hon putter Hugo i gåstolen till ena änden av vardagsrummet sen springer hon och gömmer sig bakom köksön och han efter snabbt... när han närmar sig hoppar hon fram och säger "titt ut" och han skrattar lika mycket varje gång!
Hugo har blivit 6 månader och är jätte aktiv. Sist på bvc besöket sa läkaren oj oj oj oj hela tiden och Hugo höll på att riva stället. =O) Han springer fram i gåstolen nu och sitter riktigt bra, men inte så länge för han får snabbt syn på något längre bort och glider ner på mage och försöker krypa. Det kommer nog snart... och han går när man håller honom i händerna. Nelly var MYCKET lugnare!!! Och då kunde hon ändå gå vid 10 1/2 månad. Trodde Hugo skulle bli som Jonas när han var liten men inte....
Men det är kul... huset ser ut som det gör för man hinner ju INGENTING.

ja ja här var lite kort om oss...

Tusen tack Ulla-Britt och Rolf för de fina presenterna. Hoppas att vi kan ses när vi kommer upp till sthlm allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0