Det blev en pojk!!!

Kl.18.15 den 6/2 fick vi en liten prins!!!
3645 g och 51 cm lång, helt perfek med en massa hår!
En prins som vi hela tiden sen ultraljudet trott var en liten "sessa".
Men vi är såååå glada för det!

Så det hade shoppats en del rosa (trots att jag visste att det kunde vara fel) och vi hade precis gjort om babyrummet och satt upp rosa hyllor och söta rosa blomlampor. När vi var klara med rummet skrattade vi och sa tänk om det kommer ut en liten kille ha ha Men då är det bara att byta ut hyllorna och blommorna för det sitter i vitt på Nellys rum sa jag=O)
Så det får vi pyssla med framöver. Men så roligt!!!

Och det roligaste av allt!!! Min kusin som bor ett stenkast ifrån mig och som jag umgåtts med 3-4 dagar i veckan då vi tränar teamåkningslaget Seaside tillsammans, födde en liten kille 3 timmar före mig. SAMMA DAG!!! Helt otroligt!
Ja, vi har mycket att smälta nu....

Så Idag har Nelly, pappsen och farmor varit och shoppat BLÅA babykläder,filtar, nappar m.m. för vi hade NADA i blått.
Hade gett allt åt pojk hållet till Marlena.

Här är lillkillen... kommer fler bilder snart!





Stolt stora syster!!!
Som var SÅ söt och nyfiken på "lillebror" att hon satte sig ner och hälsade på honom innan hon öppnade det stora paketet som vi hade med till henne =O)





Kommentarer
Postat av: Lissan

Det är ju SÅ komiskt! Att ni föder på samma dag!! Och sedan att ni får en liten grabb, trots ultraljud. Tänk vilken stolt storasyster Nelly blir nu!



Enormt massa GRATTIS till hela familjen!!! Han är ju så fin! Vi väntar med spänning på namnet =)



Massa Kramar!

2009-02-08 @ 20:40:49
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Frida & Vilde

Åhhhh så fin han e... Fick tårar i ögonen när jag såg bilden på Nelly och Lillebror, så fint! :-) Man har blivit lite lätt känslig av att vara mamma. ;-)

Hoppas vi ses snart!

Kram kram

2009-02-09 @ 12:05:38
Postat av: Magdalena

Stort stort GRATTIS till lilla killen, så fin han är! Kram! :)

2009-02-09 @ 19:15:23
URL: http://magdah.blogg.se/
Postat av: Annie

GRATTIS, vilken fin kille!

Kram

2009-02-10 @ 08:45:34
Postat av: Maria Mellberg

Åh vilken fin liten pojke!!! Stort grattis! Kram på er alla

2009-02-12 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0